Kuddar och sådant

Hej hej! Idag åkte jag och mamma lite sådär spontant till stan för att titta på nya kuddar till mitt rum! Jag köpte tre stycken kuddar, två stycken vita fluffiga och en blå med mönster! Som ni antagligen ser på bilden ovan! Jag älskar verkligen kuddarna! Så otorligt mysiga! De fluffiga kommer ifrån Jysk och kostade 60:- styck och den mönstrade kommer ifrån Nille och kostade 99:-. Jag passade också på att köpa ett nagellack ifrån Essie som jag velat ha så länge! Färgen heter Mint Candy Apple. Färgen är så himla fin! Mitt är ifrån H&M och det kostade 99:-. 
Kvällen har jag spenderat med lite skoluppgifter, och nu tänkte jag faktiskt testa mitt nya nagellack! Ha det så bra så hörs vi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: