Spexfoto

 
 
Canon eos 550D + Canon EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS II  + Close up 10 filter.
 Idag hade vi spexfotografering i klassen, vi hade valt temat Grease! Alltså 50-talskläder! Jag hade på mig en svart klänning med vita prickar och ett rött bälte/skärp till det! Jag hade håret uppsatt i en hästsvans och röda läppar till det. Det var roligt att se att så många hade engagerat sig i detta! Dom flesta i klassen hade verkligen superfina kläder! Det ska bli intressant att se hur bilderna blev! Längtar tills den kommer haha. På tal om absolut ingenting så har jag Nationella prov i Svenska imorgon. Det är vårt första Nationella prov och det är det muntliga! Några gjorde det redan idag, de sa att det inte var så farligt som man tror, men ändå är jag grymt nervös! Men det är bara försöka göra det bästa av saken! Hoppas att det går hyfsat bra i alla fall. Önska mig lycka till med alla prov! Haha det lär behövas!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: