Söndagsångest.

Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
 Och helt plötsligt var det söndag kväll och jag sitter här igen med datorn i knät och lever med min söndagsångest! Jag lever också med vetskapen av att två nationella prov väntar kommande vecka, inte så jättekul nej. Idag begav Julia och jag oss till affären för att köpa lite inför nationella imorgon! Jag fick med mig kaffe, tuggummin, en bar och ett paket söta björnar! Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är nervös, för nervös är jag verkligen, men jag försöker tänka att det bara är att göra det bästa jag kan! Bättre än så kan jag ju faktiskt inte göra! Kvällen ska jag i alla fall spendera i min säng till någon film eller något program, jag är otroligt trött trots att jag sovit i helgen? Jag känner också att det kan vara bra att vara pigg på provet! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: