Nya böcker!

För er som missat det så är årets bokrea i full gång! Jag själv har gjort ett antal fynd! Alla böcker på bilden har jag köpt för omkring 300 kronor tillsammans, vilket är ett otroligt bra pris för att vara böcker. Jag har köpt Jokern, mest för att jag ville köpa en bok haha! Jag tänkte att jag inte kunde komma hem utan en bok! Men sen hittade jag ju ett antal fler! Tillexempel Underbara helvete, den tipsade Linnéa mig om, så varför inte. I nästa bokhandel som jag besökte med Linnéa så fick jag med mig två böcker John Green har varit med och skrivit! Den andre will Grayson, den har jag velat läsa så otroligt länge nu! Och Let it snow, jag har hört att den är väldigt bra, synd bara att den inte finns på Svenska, men jag köpte den i alla fall på Engelska istället. Och igår köpte jag Mitt perfekta liv, jag har aldrig läst någon bok av Sarah Dessen, men jag har hört att hennes böker är otroligt bra och är perfekta sommarböcker. Jag vill börja läsa den nu, men jag tror att jag tänker vänta med att läsa den boken till i sommar! Eller så köper jag fler böcker av henne, vem vet! Det var i alla fall de böcker jag köpt den senaste tiden! Gillar ni böcker så tycker jag verkligen att ni ska kolla in årets bokrea! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: