Musik ♬

Till att börja med så vill jag ursäkta mitt förfärliga bloggande! Jag har haft mycket i skolan och det har varit stressigt. Nu har jag nästan allt inlämnat men Nationella prov i Svenska väntar nästa vecka.
 
Jag tänkte i alla fall göra en liten uppdatering om vad jag lyssnar på för musik nu för tiden! Till att börja med så lyssnar jag på The Neighbourhoods album I love you. Jag älskar det albumet så mycket! Och jag älskar verkligen alla deras låtar haha! Rekommenderas! På senaste tiden har jag också blivit helt förälskad i Lana del reys album Born to die. Jag trodde inte att jag skulle gilla henne, men det tog ungefär en dag för mig att fasta för hennes låtar! Det tredje albumet jag lyssnar på är All this bad blood, ja vad finns det att säga haha? Jag älskar Bastille! Det fjärde albumet jag börjat lyssna på bara för några dagar sedan är Modern Vampires of the City! Det är Vampire weekends album. Jag började lyssna på dem eftersom att jag hört mycket om dem på tumblr och såna mysiga små ställen! Så jag tänkte att varför inte? Jag köpte faktiskt det albumet i onsdags eller något sådant, jag tycker att det är så himla fint så jag var bara tvungen att köpa det haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: