Look out to the future, But it tells you nothing, So take another breath ♥

Idag hade jag nationellt prov i Svenska som jag skrev om igår! Det var spänt och jag var nervös. Det hade antagligen kunnat gå bättre, men också sämre! När jag var klar med mitt prov fick jag sitta och vänta tills tiden var ute i ca 50 minuter haha, det var inte det roligaste kanske! Vi fick i alla fall sluta klockan 14 istället för 15, vilket var skönt, jag är sjukt trött nu efter provet så det blir antagligen att sova tidigt kväll. Idag kom i alla fall en väska min kära mor beställde till mig för ett tag sedan! Jag verkligen älskar den! Så perfekt storlek och underbar och nej jag orkar inte ens! Jag längtar till sommaren då man kan ha väskan till shorts och linne eller något annat mysigt, det lär bli en väska jag bär med mig överallt känner jag! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: