27/3 - 2014

Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
 Den där bilden är verkligen tagen right in moment. Historien bakom bilden är att jag av misstag tryckte på fjärrutlösaren, så jag gjorde någon spontan pose haha. Linnéa hade precis kastat sin tröja mot min kamera så att den näst intill träffade kameran, så Linnéa intar sin position och lite halvt dör av garv! En av mina absoluta favoritbilder haha! Det känns som att den beskriver hela den dagen!
 
Både igår och idag var jag hemma ifrån skolan, jag hade ont i magen och huvudet och har drabbats av förkylning! Men imorgon tänker jag utamna ödet och gå till skolan ändå. Så skönt med fredag. Fast det känns ändå inte som att jag kan slappna av, trots att det är helg. Det är ständigt något att tänka på, vilket inte är jättekul eftersom att jag känner mig konstant stressad. Jag sover dåligt och vaknar om nätterna, nej usch så tråkigt. Imorgon efter skolan så tänkte jag i alla fall ta mig till biblioteket för att lämna tillbaka Stolthet och Fördom och efter det bege mig till Monki för att kolla in en tröja! Nog skrivet om min extremt tråkiga vardag! Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på TV! Kanske somna och sova bra hela natten? Godnatt på er ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: