Klassresa

Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
 Nu var det sådär sorgligt många dagar sedan jag skrev igen! Men jag har faktiskt varit på klassresa i Stockholm från måndag till tisdagen. Klassresan var underbar, jag vet inte något annat sätt att beskriva den på. Vi började med att gå på Gröna Lund hela måndagen, efter det åkte vi till Scandic hotell som vi självklart sov på till tisdagen. Tisdagen spenderade vi på Naturhistoriska och lite fritid i Stockholm. Jag måste säga att Stockholm inte är för mig. Jag som är ifrån östegötland kände mig som en bonde där på Stockholms gator! Det kändes lite som att jag lika gärna kunde burit en stråhatt och cowboy boots! Kanske en högaffel i handen också? Haha nej inte riktigt så illa kanske. Men jag kände mig inte direkt som hemma där! Vi gick i alla fall runt lite på gatorna, tittade i affärer och sådant, sedan gick hela klassen till en park för att äta pizza, sedan bar det av hem igen! Om jag skulle berätta alla stunder i detalj så skulle detta bli en roman, så jag hoppar över det tror jag! Nu tänkte jag måla naglar och så vidare eftersom att jag faktiskt går ut nian imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: