Fel i kommentarerna!

Canon eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
Hej hej! Det verkar vara något fel i mina kommentarer! Det verkligen inte att ändra utseende på dem vad jag än gör! Har någon av er finisar något förslag på vad felet kan vara? 
 
Visst är allt himla enformigt på tal om ingenting? Jag är desperat efter att få göra någonting! Helst av allt resa. Vart spelar ingen större roll, bara komma bort ett tag! Jag och själklart många andra har gått skola i 9 år nu! Det kanske är just därför allt känns så otroligt enformigt och tråkigt! Jag vill iväg! Vart som helst!
 
Kommentarer

Sara

Hej fina du, jag måste bara börja med att jag verkligen älskar din blogg och har följt den ett tag.
Du skriver så bra och jag älskar verkligen dina bilder, nej jag älskar hela din blogg. Den ger så himla mycket inspiration och man blir så glad.

Du får också mig att vilja starta upp en blogg och verkligen satsa på den..men jag har ett litet problem bara jag kan inte göra snygga bloggdesigner... och det är nu min fråga kommer in.. Gör du gratis bloggdesigner, det skulle verkligen vara super bra och jag skulle bli super glad!

Hoppas att du svarar så snabbt som möjligt, kram på dej fina du!

Svar: Hej! ♥︎ Din kommentar gjorde verkligen min dag! Så himla glad jag blir av sådana kommentarer! Tack så himla mycket! ♥︎
Jag tycker verkligen att du borde skaffa en egen blogg, det är himla roligt att blogga tycker jag! Man har någonstans att skriva av sig om det behövs och att visa bilder är ju den största anledningen till att jag bloggar.

Designen på ens blogg är ju självklart en viktig del eftersom att det är det första man möts av på en blogg! Förut gjorde jag mycket bloggdesigner åt andra, dock inte till blogg.se! Och jag har ju inte direkt skrivit på bloggen att jag gör bloggdesigner åt andra, mest för att jag inte fått så mycket frågor om det haha!

Men visst skulle jag kunna hjälpa dig med en design! Det kan dock ta tid att göra en design eftersom att det är en del att tänka på! Och jag kan kanske inte börja på den just precis ikväll haha!

Men du kan maila mig på [email protected] så kan vi prata lite om det där, om hur du skulle vilja ha den och liknande! :) ♥︎

Ha det bäst! Kram ♥︎
Sandra Laakkonen

2014-06-22 @ 13:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: