Bio ikväll

Canon eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
Hej på er fina ni! Har ni det bra? ♥︎ Själv taggar jag The fault in our stars ikväll på bio! Jag har hört så himla mycket bra om filmen, bland annat att den är väldigt detaljerad, precis som boken är, och det hoppas jag verkligen! Jag vet att det inte är bra att ha såhär höga förväntningar men jag kan inte hindra mig själv! Haha
 
Igår kväll pratade jag med mina föräldrar om precis allt och ingenting. Min mamma tycker tillexempel att hon och jag ska åka till Rom tillsammans! Och det skulle ju vara så himla fint! Tänk så mycket att fotografera och se? Jag är ju desperat efter att åka någonstans, helst precis just nu! Men det är ju inte så enklet som att bara resa utan att planera något innan! Så Rom lär inte bli i sommar i så fall! Det kom också på tal att åka till Skåne faktiskt! Vilket gjorde mig väldigt lycklig eftersom att jag har en väldigt fin vän där som jag mer än gärna skulle vilja träffa! Hej Hej Maja! ♥︎ Att få åka dit skulle göra mig väldigt glad! :)
Kommentarer

Maja men ja :C

Hej Hej Sandra! :C ♥︎

Svar: Hej hej :C <3
Sandra Laakkonen

2014-07-06 @ 00:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: