Två till min samling

Idag var jag så illa tvungen att gå upp vid halv 8! Mitt i natten ju! Nej men skämt åsido! Jag skulle i vilket fall till tandläkaren eftersom att jag ska få tandställning! Det gick bra, jag fick ta bilder, bita i lera, ta röntgenbilder och så vidare! Hela besöket tog över en timme! Jag fick också veta att jag kommer att ha tandställningen på plats innan jul, lite taggad är man väl ändå haha.
 
Efter tandläkaren åkte vi lite snabbt till Akademibokhandeln för att ganska uppenbart hitta någon bok! Jag har ganska slut på böcker att läsa nu känns det som! Hittade i alla fall två böcker, jag ger Sarah Dessen en chans och läser ännu en bok av henne, denna heter Mycket mer än så. Jag köpte också Det handlar om dig som jag hört mycket bra om! Böcker är ju utan tvekan med på listan över det bästa som finns! Böcker ger en på något sätt möjligheten att komma undan verkligheten för en stund.
Kommentarer

Alice

Jag har läst mycket mer än så och ska absolut köpa det handlar om dig. Hoppas du gillar böckerna!

Svar: Jag läser just nu Mycket mer än så, jag tycker om den än så länge! :) Du borde verkligen köpa Det handlar om dig, den var bra och väldigt fin! :) Kram
Sandra Laakkonen

2014-07-15 @ 00:05:23
URL: http://aliceochstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: