Mitt perfekta liv

Jag är inne på min fjärde bok det här sommarlovet! Jag har blivit helt galen i att läsa! Jag läste imorse ut Mitt perfekta liv av Sarah Dessen, jag hade höga förväntningar på boken eftersom att jag hört att hennes böcker är så bra. Jag måste dock säga att jag är besviken! Lite tråkigt men så är det, jag tyckte att den var enformig och lite långtråkig. Jag har nu börjat läa Jokern av Markus Zusak, en bok jag köpte i våras om jag inte minns fel! Jag hade inte tänkt läsa den egentligen men efter att ha hört bra om den så tänkte jag att varför inte?
 
Idag har jag och Linnéa också spelat in en video! Ska bli intressant att redigera den haha! Men nu ska jag faktiskt återgå till mina kära böcker!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: