When I wake up I’m afraid, somebody else might take my place

Några mer eller mindre sönderlyssnade låtar på min Spotify, värda att lyssna på om ni inte redan gjort det. ↑ 
Dom senaste dagarna har jag satsat mycket på läxor som vi har haft, jag har försökt att göra saker ordentligt den här gången haha. Helgen ska spenderas med Julia, vi tänkte titta på film, göra pizza och säkert andra saker också! Kanske fotar lite nu när det är så fint med snö och allt? Vem vet? På tal om absolut ingenting så har jag börjat lyssna på The Neighbourhood och jag älskar dom?! Känns skönt att ha lite annan musik att lyssna på än bara samma låtar på repeat hela tiden. Hoppas att ni alla har det bra i alla fall! Och ha en fin fredagskväll! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: