Well if you can’t get what you love You learn to love the things you’ve got ♡

Hej hej! Jag har egentligen inget speciellt att blogga om, jag har bara inget att göra haha. Jag funderar på att se någon film, men jag är ju så extremt dålig på att välja film när jag väl vill se en! Jag kan sitta i en halvtimma bara för att välja film! Så det är ju ungefär det jag gjort nu haha.. På tal om absolut ingenting så har jag börjat lyssna på Passenger igen! Jag förstår inte varför jag slutade lyssna på honom? Hans låtar har jättefina texter och jag älskar verkligen hans röst! Passenger är en av de artister som kommer till Bråvalla festival också, skulle vara kul att se honom live. Men ja jag får se hur det blir med bråvalla när det börjar närma sig! Nu ska jag kanske försöka hitta någon film jag vill se! Vi ses! ♡
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: