Januarifavoriter!

 
Jag har aldrig gjort ett sånt här inlägg förut, men jag tänkte att det kunde vara kul att testa! So here we go!
 
"Smink/jagvetintevadmankallarensånhärkategori"
I den här kategorin har jag i alla fall valt ut några smink/sminkrelaterade produkter som jag gillat/använt den här månaden!  
• Real Techniques-borstar. Jag fick dom av Julia i julklapp och jag älskar dom verkligen! Fler kommer att införskaffas!
•Isadoras Wake up-make up foundation 00 fair. Jag tycker helt enkelt att det är en superbra foundation! Lite sådär mysig haha! 
• Elf Contouring blush & Bronzer St.lucia, det är fina färger med bra pigment, och jag har använd denna i stort sätt hela månaden!
• Maybelline Color Tattoo 35-on and on bronze, det här är utan tvekan den finaste ögonskuggan jag äger! Färgen är så sjuukt underbar och den håller hela dagen! Älskar den verkligen!
•  Maybelline The rocket volum express är min all time favorite haha, jättebra mascara helt enkelt! 
 
Böcker
 Den här månaden har jag bara haft 2 favoritböcker!
• Pappersstäder - John Green, jag älskade verkligen den här boken jättemycket! Jag är så sjukt glad att jag fick hem den så att jag kunde läsa den! Jättebra bok!
• Wreck This Jornal - Keri Smith, som jag har skrivit här förut så älskar jag den här boken också haha! Den är jättrolig och underhållande! Jag är jätteglad att jag köpte den!
 
Musik
Den här månaden har jag nästan bara lyssnat på 2 band!
• The Neighbourhood, I love you., jag har blivit heeelt kär i deras låtar! Älskar alla haha.
• Bastille, All this Bad Blood, som jag antar att alla redan vet så älskar jag Bastille.. vad finns det att säga?..
 
Kropp/doft/ingenaning
• Den här månaden har jag använt min Escada Cherry in the air jättemycket! Jag älskar den av hela mitt hjärta!
• Jag har också använt en handkräm ifrån Yves Rocher, den är superbra och gör händerna såå mjuka! Plus att den luktar godis! <333
• Jag älskar även min duschkräm som jag fick för några dagar sedan! Den är ifrån The body shop i doften Honey Mania, det luktar sååå goott!
• Jag har även använt min body butter från the body shop i doften Strawberry! Den luktar så underbart!
 
Kläder och sånt
• Jag har använt mina små strumptoffeljagvetinte heeela den här månaden! Sen jag fick dom faktiskt, jag fick dom på julafton haha! Så mysiga! 
• Jag älskar också min tröja med blommor på! Blommor och sånt är så fiiint! 
• Jag kan ju inte glömma bort mina kära docs! Supersköna nu när jag har gått in dom!
 
Jag har såklart gillat massor av andra saker också! Tillexempel mitt Yankee candle ljus! Men om jag skulle visa precis allt så skulle det här inlägget vara klart i mars! Haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: