Jag vill ha sommar..

Well hello! Söndagsångest idag då! Men det är okej, det är ju trots allt söndag och det är ju skola imorgon.. inte så jättetaggad kanske. Idag hade jag i alla fall tänkt ge mig ut och springa trots snön! Jag ska faktiskt försöka följa mina nyårslöften så gott det går haha. Nyårslöftet om att kunna gå ner i spagat innan sommaren däremot.. det är lite tveksamt på den delen haha! Bara att kämpa på med alla löften! Inte långt kvar till sommaren, 151 dagar kvar till sommarlovet! Jag längtar så otroligt mycket till sommaren, nu när det ligger snö ute så känns sommarlovet väldigt långt bort, men det är egentligen inte så jättelångt kvar. Jag längtar tills jag kan åka longboard.. ha shorts på mig.. gå ute utan att frysa eller behöva ha en tjock jacka på sig.. Kan det inte bara bli sommar nu.. ♡
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: