Give me love like never before ♡

Hej vänner ♡ 
Idag har jag och Linnéa börjat blogga på en sida som heter Squoosh, vilket är jätteroligt! Gå gärna in och kolla! 
Klicka HÄR för att komma till sidan! Bläddra sen ner en bit så ser ni 2 bilder på mig och Linnéa. Annars har jag inte hunnit göra så mycket idag, jag sov till halv 12 idag, gick sen upp och gjorde amerikanska pannkakor. Snart tror jag att jag ska bege mig ut och springa lite! Jag har sjuk träningsvärk i min mage haha.. men det är ju bra! Det är dock tråkigt att träna själv tycker jag. Men jag får väl se hur jag gör med det! Gimp vill fortfarande inte riktigt samarbeta.. Herregud så jag längtar tills jag kan köpa en egen Mac att ha Photoshop på, det ger så mycket mer möjligheter och chans att utvecklas inom redigering.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: