Fresh Love ♡

Hej på er! Jag hann inte blogga något igår, jag och Linnéa åkte först in till stan för att gå på ett möte, och efter det bestämde vi oss för att gå på stan! Det var verkligen jättekul, vi skrattade nog åt allt haha. Jag köpte med mig Mango Temptation hem. Jag har presentkort på en av affärerna där man kan köpa Victoria's secret och jag har velat ha den så varför inte? Jag fick också med mig en blommig tröja hem! Tröjan är en oversize t-shirt. Jag älskar verkligen tröjan haha, jättemysig ju! Den.. shorts och converse på en longboard i sommar.. ♡ Det är faktiskt bara 159 dagar kvar tills det är sommarlov haha. Sen åt vi i alla fall på Subway också, vem älskar inte Subway liksom? Haha.. underbart ju! Särskilt deras kakor.. ♡ :'D 
Nu ska jag kanske byta om! vi hörs ♡
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: