Det här med att vara sjuk.

 
Canon eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
 Och så var det det här med att vara sjuk. Jo, jag är sjuk IGEN! Jag mådde lite halvbra redan igår kväll, jag hade svårt att sova och mådde illa. Allmänt dåligt! Imorse när jag vaknade så mådde jag ännu sämre. Sjukt tråkigt. Som tur är så har vi inte så mycket att göra den här veckan i skolan!
Jag passade på att städa min byrå bredvid min säng nu när jag ändå är hemma. Jag har på tal om inget blivit heelt obsessed i att ha en katt! Haha jag har tittat på tumblr och waw jag vill verkligen ha en katt haha. Jag skulle vilja ha en Birma, Ragdoll eller Norsk skogskatt! ♡ Jag har nog inte berättat det men i förrgår så gav jag bort Dumle till mina kusiner. Det låter sjuukt elakt! Men jag har inte riktigt haft tid med honom och så, han är en sjukt gosig kanin som förtjänar mer uppmärksamhet än vad jag gav honom, så därför gjorde jag valet att låta honom flytta till mina kusiner. Jag vet att han kommer att ha det bättre där, mina kusiner har ett landställe och ett ganska stort hus. Han kommer att ha det jättebra hos dem! Det är jag övertygad om! ♡ Och jag skulle ljuga om jag skulle säga att det var lätt att låta honom flytta. Det var verkligen inte roligt alls. Men ibland måste man kanske göra saker även om man inte vill, och kanske tänka på andras bästa istället för sitt eget. Så det var det jag gjorde. ♡ Och nu är jag i full gång med att övertyga mina föräldrar om att en katt skulle vara ett mysigt djur att ha! Haha! Inte för att ersätta Dumle eller så, utan för att jag velat ha en katt ganska länge! Men vi får väl se hur det går med det haha. Det lär nog inte bli en katt i första taget för mig del.. haha!
 
Jag vill också säga att jag skapat ett nytt Instagramkonto för mina bilder! Kontot heter: SandraLaakkonen, så kolla gärna in det kontot! Mitt vanliga konto heter SandraClaudia1998
 
Det här blev världens längsta inlägg känner jag.. förlåt för det! ♡
Kommentarer

aina [fotoblogg]

Krya på dig!!

Svar: Tack så mycket ♡
Sandra Laakkonen

2014-01-28 @ 16:13:57
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: