And I don't get waves of missing you anymore, They're more like tsunami tides in my eyes.

Hej hej! Jag har inte direkt haft något intressant att blogga om haha, lite lat också kanske? Igår kom i alla fall min älskade Wreck this journal som jag beställde för hur länge sen som helst! Idag fick jag en annan bok på posten som jag ska läsa och skriva om på Squooshbloggen, Paper towns heter den, eller ja på Svenska heter den som ni kanske ser själva "Pappersstäder". Jag fick också min julklapp av Julia idag, och herregud vad jag blev förvånad och överlycklig när jag såg att det var Real Techniques borstar! Jag har velat ha såna såååå länge och ja.. lycka på hög nivå?! Taaaaaack Juliaaaaa om du läser det här :D ♥♥♥ Ska bli sjukt kul att prova dessa borstar! Taggad på att prova! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: