2 Januari

Hej på er! Idag vaknade jag klockan 14.05?!? Herregud, jag sov ju bort hela dagen! haha..
Nu tittar jag på Mean girls, det går massor av bra filmer på tv idag ju! Och jag har på tal om ingenting gjort en egen drömfångare! Jag har glömt att skriva det här. Det var första gången jag testade, och det blev väl inte heelt fel? Det kunde kanske blivit bättre men ja, det var ju som sagt första gången. Kul att kunna göra egna också! Det var inte så jättesvårt. Nu ska jag fortsätta att göra absolut ingenting! Vi hörs! ♥
Kommentarer

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vilken fin bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Sandra Laakkonen

2014-01-03 @ 20:58:39
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: