1 Januari 2014

Hej på er! ♥ Och helt plötsligt var det ett nytt år. Det är i år som jag söker gymnasium, i år som jag går ut nian. Det är mycket som händer i år, kunde vi inte stannat kvar i 2013 ett tag till? Jag saknar sommaren 2013, det var en sjukt mysig sommar, jag och Linnéa färgade shorts, åt pizza tre dagar i rad (HAHAHHA) Satt under ett träd på longboardsen (longboardarna? idk) och drack Sprite eller typ festis. Hela 2013 var ett fint år. Under 2014 väntar bara massor av läskiga saker ju? Gymnasium.. nationella prov.. bal.. spexfoto.. slutbetyg.. ja det finns väl säkert mycket mer! Fast.. det är kanske dumt att oroa sig över året innan det ens har börjat! Jag brukar alltid tänka "en dag i taget" och det funkar bra. ♥ Hoppas att ni alla har haft ett bra 2013 och att ni är taggade inför 2014! Och hoppas att nyår var lika fint för er som det var för mig! ♥ Nu ska jag fortsätta redigera lite bilder ifrån igår, vi hörs! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: