Love me tonight because tomorrow I'll be gone.

Canon eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II 
 En bild jag tog i fredags på min fina fågelbur som min mamma gav till mig, jag älskar den så otroligt mycket!
 
Jag är såååå usel på att blogga jag vet! Och jag skulle gjort en ny design i helgen och allt vad jag skulle gjort. Men det blev inte riktigt så. Jag har ägnat större delen av helgen åt plugg, det är såå otroligt skönt att vara klar men SO'n i alla fall! Med tanke på att det var en stor uppgift. Den fick mig att näst intill bryta ihop haha! Jag höll på riktigt på att börja gråta för att jag inte orkade! Haha! Nu är jag i alla fall klar och den är inskickad. Nu är det bara Svenskan kvar, jag vet inte om jag skrivit det förut, men jag läser Stolthet och fördom. Jag och Julia såg filmen, och jag trodde till en början att jag skulle hata den, men sanningen är att jag faktiskt älskar den! Kvällen ska jag spendera med att fortsätta läsa boken så att jag hinner bli klar med uppgifterna om den som ska vara klara på fredag! Stress stress stress! Haha! Som tur är så är det inte långt kvar till lovet! Då ska jag verkligen ta vara på lovet och göra sånt jag tycker om! Fota tillexempel! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: