För att jag gillar böcker och sånt

Eftersom att jag är en liten bokmänniska så har jag köpt två böcker den senaste tiden! Konsten att ha sjukt låga förväntningar köpte jag idag, jag tycker att framsidan är jättefin och att den har ett fint och mysigt namn haha! Som James Dean fast snyggare köpte jag för några dagar sedan. Jag älskar böcker haha! Särskilt att liksom äga böckerna haha! Det är en speciell känsla att läsa böcker som faktiskt är ens egna! Jag måste dock skaffa mer plats för mina böcker! Det ligger böcker lite överallt i mitt rum haha! ♡ 
 
Idag har jag spenderat min fritid till att handla lite med mamma! Jag fick med mig lite småsaker hem, ett par Jeans som jag fick av mamma, boken som jag skrev om, små "post-it-lappar" och 2 stycken sjukt fina bilder som jag ska hänga upp på väggen så fort jag får tid till att göra i ordning mitt rum lite! I helgen kanske?
För tillfället jobbar jag med Andra världskriget, inte så roligt kanske, men det går framåt! Idag tänker jag faktiskt spendera kvällen med Skittles och te. Jag behöver en liiiiten paus ifrån allt pluggande! Det tar ju död på mig haha. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: