Brus?

Jag testade en heeelt ny redigering idag. Jag som är så emot brus brusade ner mina bilder. Som i denna. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka haha. 
 
Freeedaaag idag! Såå otroligt skönt! Jag har varit så trött efter den här veckan. Dagen idag har jag i alla fall spenderat med mamma en stund och sen städade jag mitt rum faktiskt. Haha! Imorgon ska jag troligen köpa en spegel till mitt rum, jag vill så gärna ha en större spegel än en liten plutt som jag har! Vi får se hur det blir med den saken. Jag ska också plugga en del i helgen, wuhu.. skönt att det bara är en vecka kvar till sportlov!
Kommentarer

Mirra - NH och Hoppryttare

Va fin bild :) <3

Svar: Tack så mycket :D <3
Sandra Laakkonen

2014-02-08 @ 19:10:25
URL: http://mirramarika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: