12/2

Hej! Idag spenderades dagen också hemma. Jag har inte mått bra alls så jag lär vara hemma imorgon också. Lite lagom deppigt om jag är hemma sjuk på alla hjärtans dag och allt på fredag! Och ännu värre, sjuk på lovet! Usch så tråkigt! Idag har jag i alla fall läst ut Stolthet och fördom och tänkte börja på uppgiften till den. Hur det går återstår att se haha. Känns skönt att äntligen ha läst ut den! Nu kan jag börja läsa böckerna jag köpt!
Morgondagen ska jag antagligen spendera i sängen med svenskauppgiften och kanske lite SO. Jag vill också göra flera sidor i min Wreck this journal, men jag får väl se hur det blir med det också haha. Nu ska jag försöka börja på uppgiften, sen ska jag lägga mig och titta på tv. Vila är bra när man är sjuk har jag hört! Ha det bra <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: