11 Februari

Hejsan! Idag var det menat att jag skulle till tandläkaren, men när jag vaknade så mådde jag inte alls bra, jag hade och har fortfarande ont i halsen, hosta och imorse hade jag nog feber. Så det blev att vara hemma idag. Har varit sjukt ganska mycket till och från nu dom senaste veckorna, så människor tror väl att jag bara inte vill till skolan. Men så är inte fallet. Nu när jag ändå är hemma så har jag läst i Stolthet och fördom som jag faktiskt tycker är en jättebra bok! Jag såg också filmen som jag faktiskt också älskar av hela mitt hjärta! Haha! Det ska för övrigt bli så otroligt skönt med sportlov! Då behöver man inte tänka på skolan, vila och slösa bort hela lovet på filmer och sånt haha! Nu ska jag väl försöka läsa vidare så att jag hinner läsa ut den, helst idag! Ha det bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: