Tjugosjätte Augusti

Hur många gånger har ni fått se denna söta temugg nu? Det får ni faktiskt leva med för att jag älskar min fina temugg som jag fick i julklapp förra året. ♥︎ Idag började inte skolan förrän vid 10, det var verkligen behövligt att få sova två timmar längre än resten av veckan då jag måste upp vid 06 för att hinna till min buss! Vi hade endast två lektioner idag, estetisk kommunikation och fotografisk bild! Fotografisk bild var faktiskt riktigt roligt, vi pratade om komposition idag! Vi fick också göra en liten fotouppgift, det är dock lite tråkigt att vi än så länge bara får använda full automatik! Jag hoppas att det blir bättre med tiden. Det börjar faktiskt kännas mer naturligt att upp i skolans trappor och att sitta på bänken innan lektionen börjar. Vissa saker reflekterar jag fortfarande över, som att gå till matsalen, där känns allt som en enda stor krigszon. 
 
Kram ♥︎
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: