My dearest

Canon eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II + stativ
Hej fina ni! Idag är en sådan dag som jag tycker om! Det regnar och är lite smått kyligt! Det ger mig en anledning till att ligga i sängen i en stickad tröja med en kopp te! Ikväll tror jag att jag ska se på Maleficent, jag har hört mycket bra om filmen och det är ju faktiskt en Disneyfilm! 
 
Jag har nu också gått min första vecka i gymnasiet! Första veckan var verkligen katastrof! Det var kanske tänkt att det skulle vara roligt, kanske var det bara jag som var tråkig, men veckan var verkligen inte rolig alls! Det har varit oplanerade dagar utan några exakta sluttider, vi fick veta klassrum i sista sekunden och jag kan ännu inte säga vad min klass heter! Haha! Vi har i vilket fall fått vårt ordinarie schema och jag är nöjd! Väldigt nöjd! Vissa dagar slutar jag vid 11.50! Hur skönt är inte det?
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: