En sådan lista som ingen tycker om

Fakta..
Namn: Sandra Claudia Laakkonen (Har egentligen två efternamn men använder nästan bara Laakkonen)
Piercingar: Jag har bara hål i öronen, två i det högra, ett i det vänstra.
Längd: Jag är hela 1.62 lång!
Skostorlek: 36-37 i de flesta skorna, mina fötter är större än dina!
Hårfärg: Brun med lite mörkare utväxt, vädligt vackert..
FräknarNej, men jag önskar att jag hade, för att fräknar är något av det finaste som finns!
 
Random..
Kär? Nej det är jag inte. I en låt? Om det nu är möjligt!
Önskar du att du bodde någon annantans? Vissa dagar gör jag det, andra inte! Skulle vilja bo i London om man nu får drömma så mycket haha! 
Tänker du på självmord? Gud vad seriöst det blev helt plötsligt..men nej, det gör jag inte.
Tycker du att du är attraktiv? Haha vilken fråga. HAHAHA no.
Dricker du? Jag dricker kaffe, iste, sprite och vatten! Jag har hört att man behöver dricka för att överleva?
Använder du droger?  Alltså vad är detta för frågor? Nej, nej och nej det gör jag verkligen inte.
Röker du? Aldrig någonsin. Kommer aldrig att hända. Så sjukt onödigt.
Vilket shampoo använder du? Jag kör faktiskt på balsam-metoden nu!
Vilken parfym använder du? Jag anvdänder många olika haha! Escada cherry in the air tillexempel!
Vad är du rädd för? Spindlar, extrem spindelfobi.
Gillar du att tvätta? Vänta va? 
Gillar du berg-och-dalbanor? Ja det gör jag väl haha.
 
Senaste..
Filmen du hyrde? Jag har inte hyrt film på så länge så jag minns faktiskt inte.
Filmen du köpte? Oh herregud..vad kan det ha varit? Lejonkungen tror jag haha!
Låten du hörde? ↓

Låt du laddade ner? Jag laddar inte ner låtar!

Personen du ringde? Maja! 

Personen som ringde dig? Maja Maja Majaa! 

TV-program du såg? Bra fråga.. räknas serier? I så fall Orange is the new black!

Personen du tänkte på? Maja!

 

För eller emot..

Långdistansförhållanden? Aldrig testat, men att ha vänner som står en nära som man inte kan träffa är ju inte alltid superkul..

Utnyttja någon? Behöver det ens vara en fråga?!?! Emot. Det är FEL.

Självmord? Vänta va? Hur kan det ens vara en fråga? Jag är emot det herregud! Så hemskt när sådant förekommer.

Ungdomar som röker? Jag tycker att det är så otroligt onödigt och fel och dumt på alla sätt.

Använda droger? Okej dom här frågorna är inte ens roliga längre. Emot.

Sex före äktenskap? Jag tycker väl att det är ens eget val? Haha.

Köra onykter? Det är så sorgligt dumt. Man riskerar inte bara sitt eget liv, utan andras också. Emot.

Förhållanden? Jag tycker att det är fint! För!

 

Favorit..

Låt: En så vacker, instrumental låt som Maja själv gjort! Den är så vacker. ♥︎

Sak att göra: Jag älskar att läsa, fota, titta på film, vara med personer jag älskar och så vidrare!

Dryck: Iste eller kaffe, kan inte välja!

Kläder: Någon av alla mina klänningar eller min Bastille-tröja!

Film: Tycker bland annat om Divergent! Fast Lejonkungen alla dagar i veckan!

Serie: American Horror story, utan tvekan.

 

Har du någonsin..

Gråtit över en pojke? Nope.

Gråtit över en flicka? Nope.

Ljugit för någon? Inte någon stor lögn haha! Kanske någon vit liten lögn här och där haha!

Varit i slagsmål? Nej, jag är inte direkt så våldsam haha.

Blivit arresterad? Ja herregud jag är världens brottsling!

Träffat någon från internet IRL? Nej men jag vill så himla gärna!

 

Antal..

Gånger du varit kär: Inte en enda gång.

Gånger ditt hjärta brustit: Av vilken anledning?

Hjärtat brustet pågrund av dig: Ingen gång vad jag vet? Haha!

Tjejer du kysst: 0

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med: Gick jag inte precis ut grundskolan?

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Inte den blekaste faktiskt!

Pålägg som gäller: Smör och skinka?

Dagens dryck: Isteeee

 

Senaste..

Boken du läste? Jag, En av David Levithan, sjukt bra bok.

Personen du fick mail av? Maja

Personen du fick brev av? Majaaa

Personen du fick sms av? Min mamma.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Minns inte haha!

Saken du köpte? Boken Jag, En samt ett jättefint block med fåglar på!

Vad har du gjort idag? Inget speciellt, sovit till 12.30, gått upp, åkt till Linköping, köpt Frappé på donken, åkt till campingen, pratar med Maja, ätit middag..

Var det kul? Kaffet var gott och det var kul att prata med Maja!

 

Övrigt..

Brukar du svära mycket? Alldeles för mycket ja.. 

När stiger du upp på morgonen? Mellan 09 och 13? Haha!

Gillar du att slåss? Haha nej?

Vad har du på dig? En vit t-shirt ifrån Gina tricot samt mina blåa/turkosa shorts ifrån Zara.

Vad ska du göra ikväll? Ingen aning, titta på film kanske?

Vad är du allergisk mot? Ingenting vad jag vet! 

Vart har du ont? Jag har lite ont på undersidan av fötterna faktiskt! Brände dem på asfalten för några dagar sedan..

Använder du hårspray? Sällan, men det händer.

Kan du stå på händer? Nej nej nej jag skulle slå ihjäl mig!!!

Håkan Hellström eller The ark? Lyssnar inte på någon av dem men Håkan Hellström kanske?

Salt eller socker? Det beror ju på vad jag ska ha det till!

Gillar du ketchup? Ja men självklart!

Är du glad nu?  Ja det är jag!

Var du glad igår? Ja det var jag också!

Vad dansar du till? Musik...

Stockholm är? Är Sveriges huvudstad?

Göteborg är? En annan stad i Sverige?

Kan du sjunga? Nej verkligen inte, önskar dock att jag kunde!

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti tror jag faktiskt!

Länder du vill besöka? England, Italien, Frankrike.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: