En kväll på akuten

Torsdag kväll spenderade jag i ett litet gulmålat rum på akuten. Jag hade väldigt ont i magen i torsdags och onsdags och vi var rädda att det skulle ha med blindtarmen att göra, det var därför vi beslutade att åka till sjukhuset. Jag fick ta blodprov och invänta svar i ett litet rum i lite över en timme. När en läkare sedan kom in berättade han att det var fullt på sjukhuset och att vi hade fått åka till Linköping istället, då kunde vi lika gärna åka hem så att jag fick sova i min egen säng och sedan komma tillbaka om det inte blivit bättre! Jag är nästan glad att det inte fanns platser! Haha! Jag sover ju hellre i min egen säng än i en hårt sjukhussäng! Han sa också att jag skulle stanna hemma från skolan på fredagen för att vila och se om det blev bättre! Nu såhär på lördagen mår jag bättre, jag har till och med bäddat rent i min säng till mitt nya, fina, underbara, perfekta, fantastiska bädddset som jag älskar! Jag är glad att det inte var något allvarligt, jag var ju lite rädd att jag var dödssjuk eller något liknande haha. Det var en lite intressant upplevelse faktiskt! Det var ju inte första gången jag var på akuten, men de andra gångerna jag varit där minns jag inte eftersom att jag var så liten!
Kommentarer

Madelene

Jättegulligt armband! Vart kommer det i från? :)

Svar: Svarade i ett inlägg :) ♥︎
Sandra Laakkonen

2014-08-24 @ 00:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: