Valborgsmässoafton

Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
 Hej! Jag hoppas att ni alla har eller har haft en trevlig valborg! Jag hoppas att ni varit och är försiktiga ikväll! Själv har jag valt att totalt strunta i valborg. Jag och min kära familj åt istället kinamat och nu sitter jag här i sängen med mjukisbyxor och tittar på regnet som smattrar mot fönstret. Regnet öser verkligen ner och jag tycker nog att det känns mer inbjudande att mysa inne än att titta på en eld haha! Jag är ändå himla trött, efter skolan handlade jag och mamma och så fort jag kom hem gjorde jag klart en uppgift till skolan, skickade in den och somnade faktiskt en stund. Jag mår för tillfället inte särskilt bra heller, jag har ont i magen och i huvudet och fryser, perfekt för att spendera kvällen inne med någon film invirad i en filt! Ha en trevlig valborg och var försiktiga! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: