Summer's in the air

Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
 Hej på er! Igår var det verkligen en underbar dag, jag och Linnéa har fotade, gungade, och bara älskade att det faktiskt äntligen kändes som att sommaren är påväg! Bilder ifrån dagen kommer, men det tar ju ett tag att kolla igenom allt, haha! Jag ursäktar att jag varit lite seg med uppdateringen den senaste tiden, men det är mycket i skolan, och det är sista terminen, vilket gör det ännu viktigare. Men jag ska försöka bli bättre, det säger jag alltid, haha. Men med ca 20 skoldagar kvar så kommer det antagligen minska med saker att göra, det enda "stora" vi har kvar är väl resterande nationella prov som är i Matte och So. Proven är helt klara i Maj! Himla skönt att bara gå tre dagar nästa vecka! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: