Hold me in your everlasting arms

Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
 Det känns som 100 år sedan jag skrev här! Det var ju faktiskt hela 5 dagar sedan! Men det är så himla mycket i skolan med nationella prov och så vidare, jag finner inte riktigt tid för att blogga och ännu mindre för att fota! Men nu i helgen har jag i vilket fall tagit mig ut och fotat en del! Bilden ovan är ifrån i fredags när jag och Julia fotade solnedgången! Underbart vackert var det! Fler bilder kommer! Jag fotade också en del med Julia igår, så bilder ifrån det kommer väl också någon dag haha! ♥ Jag kommer inte heller kunna uppdatera bättre under lovet eftersom att vår skola ska ha någon kontroll-liknande sak på datorerna under lovet, typiskt. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: