Hello April

1 april idag då, sjukt vad tiden går fort! Det känns som att det var vinter nyss ju!
Jag tittade på säsongsavslutningen av The Walking Dead idag direkt efter skolan, och utan att spoila något för er som inte sett det så kan jag ju i alla fall säga att jag är så otroligt besviken! Jag hade jättehöga förväntningar på avsnittet, för höga visade det sig. Jag tyckte inte att avsnittet passade för säsongsavslutning alls! Nog om det. Imorgon har jag Nationella prov i Engelska, två gånger faktiskt, på förmiddagen har jag mitt muntliga prov och på eftermiddagen det sista skriftliga i Engelska! Skönt att efter imorgon ha 8 klara! Sen väntar ju ett antal fler, men det är i alla fall påsklov först, så skönt med lite lov! Just nu är jag nästan lite sorgligt skoltrött. Jag vill satsa på foto, hitta hur jag vill ha mina bilder och sånt där djupt! Inte lägga all min tid på skolan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: