7/4

 
Hej hej! Jag kom hem ifrån skolan för en stund sedan och jag känner mig lite smått stressad, dock mindre stressad idag än vad jag gjorde igår. Våra lärare har valt att skjuta fram ett prov som vi skulle haft på onsdag för att de märker hur stressade de flesta i 9an är, det är skönt att de försöker göra något åt det och anstränger sig för att vi ska få det bra. Imorgon har jag i alla fall 3 nationella prov i No fysik, jag är så himla nervös och stressad över det, det känns verkligen som att jag inte kan någonting! Men det är helt enkelt bara att göra det bästa av situationen och göra sitt bästa! 9an är verkligen stressig på många sätt och vis! Det är så mycket att tänka på och göra, bara nu i veckan har jag 5 nationella prov! Jag hade ett So-prov idag och spanskaglosor till på torsdag! Önska mig lycka till! Haha! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: