21/4

Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
 Och imorgon börjar skolan igen, taggad? Inte direkt! Men som jag nämt i näst intill alla inlägg så är det inte långt kvar till sommarlovet! Jag tror också att det bara är 4 nationella prov kvar! So och matte och jag inte misstar mig! Så otroligt skönt att bara ha några få kvar, hela vårterminen har gått så fort tycker jag, poff så var alla inte långt ifrån alla nationella borta! Nog om skola och sådant jobbigt. Idag var det en underbart vacker dag! Det kändes på riktigt som att sommaren var här, jag gick omkring i shorts och linne utan att frysa ihjäl! Vi satte upp vår studsmatta städade vår baksida och sådant som man kanske gör nu på våren, så härligt! Nu sitter jag här i min ansiktsmask och försöker ta det lugnt såhär sista dagen på lovet, hoppas att ni alla har haft ett fint lov! ♡
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: