10 saker du eventuellt inte visste om mig.

 
♥ Jag hatar verkligen Coca Cola! Jag kanske är en på miljonen, men det är så äckligt! Usch usch usch! Haha!
 
♥ Jag kan för det mesta välja vad jag ska göra i mina drömmar! Ganska praktiskt när man drömmer en mardröm och behöver rädda sig själv haha! 
 
♥ Att prata inför folk är något av det värsta jag vet! Bara att räcka upp handen i klassrummet är jobbigt för mig haha! Jag planerar ofta mina meningen otroligt noggrannt innan jag vågar säga saker inför folk! Presentationer är det värsta!
 
♥ Jag är inte bekväm framför kameran! Det ser ni ju på bilden ovan, jag KAN INTE vara seriös! Haha!
 
♥ När jag äter, äter jag nästan alltid allt för sig! Jag kan tillexempel inte ta mos och en bit köttbulle på samma gaffel haha! Jag vill också ha all min mat i separata högar på fatet haha!
 
♥ En av mina största rädslor är djupa vatten! Man vet liksom inte vad som finns där! Usch jag får nästan panik av att vara på djupt vatten, det är så obehagligt!
 
♥ Jag är extremt dålig på stresshantering, jag blir jättelätt stressad.
 
♥ Jag har flera tvångstankar. En av dem är att jag tillexempel inte kan gå ut utan att ha sminkat mig. Det är lite sorgligt, men ibland måste jag sminka mig innan jag går ut med vår hund. 
 
♥ Jag vill ha många olika tatueringar! Tillexempel svalor och ett ankare! Så otroligt underbart! 
 
♥ Jag har svårt att vistas bland mycket folk, jag mår lätt illa och blir yr om det är mycket folk på ett och samma ställe! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: