Skogsbarn

Holaa!
Idag fotade och filmade jag och Linnéa i skogen, vi lekte skogsbarn eller något sånt haha.
Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8
Vissa av bilderna är inte direkt skarpa, men det tycker jag inte gör så mycket. Det ger bilderna en speciell känsla! Bilderna då ljuset kommer bakom Linnéa gillade jag bäst. Motljus är underbart!
Idag var jag också på Zumba för första gången... Haha jag kände mig som en efterbliven get eller någonting. Jag stod längst bak haha! Tillsammans med Linnéa och Amanda. Hoppas att ingen såg när jag skämde ut mig själv... hahaha det är jag vädligt bra på att göra! Men det var kul! Och jag är trött :'D
Nyss gjorde jag White chocolate mocha kaffe utifrån ett Starbucksrecept! Så gott. Höstigt och så när man dricker kaffe, hör regnet smattra mot fönstret och tänder ljus i rummet! 
Höst <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: