Kläder och lite sånt!

Hej vännöör!
Jag bloggade ingenting igår, jag var nämligen på stan med Julia. Det började med att vi kollade fel på bussen haha! Men när vi väl var i stan så var det kul :D Jag köpte 2 tröjor, ett puder och godis haha!
Jag gillar inte ens Star wars HAHAH... Mem den var frän och mysig :D Värsta Over size tröjan, jag tog xs men den är ändå sjukt stor haha. Jag köpte också en mörkblå stickad tröja (Jag älskar stickat) Jag köpte den i L HAHAH! Alldeles för stor! Men jag den var så mysig när den var så stor och och så kan jag ha en skjora under :D #Hipsterbarn. Fit me pudret köpte jag för att det jag har nu inte är direkt bra, så detta kanske är bättre :D Jag har ju typ allt annat ifrån Fit me :D Och sen godis.. för att jag var sugen på godis haha.
Idag är det Zumba också, klockan 6! Wuhu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: