Höst?

Heejsan människor och inte människor :D
Jag tänker börja med att medela att det är måndag för er alla som missat det! Måndagar är aldrig kul.
Lite lagom sådär höstigt och kallt ute, fast jag fryser ju för det mesta. Idag hade jag på mig världens mysigaste stickade tröja som jag köpte i helgen! Älskar den! Idag är det höst ellerhur? Jag har tänt värmeljus och sånt i mitt rum, jag gillar sånt, så mysigt och så! Hösten är så sjukt fin och mysig på alla sätt, latte efter skolan, myskläder, tjocka strumpor, mössor, stickade tröjor och fina färger! Såååå underbart! Sen så händer det ju roliga saker i höst!
Typ The walking dead, Bastille och jag tror att det kommer den del bra filmer i höst. Och HALLOWEEN är ju höstens höjdpunkt typ! Tagga Halloween :D <3
Canon eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 
Älskar dessa ljuskoppar också! Så söta :D <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: