Helt overkligt.

HEEEJ alla glada och ledsna.
Den här veckan har gått fort, läskigt fort. Och läxorna har vält in över oss. Inte alls kul faktiskt.
Fast idag! Hände något väldigt episkt.. helt obeskrivligt episkt faktiskt. Jag kan knappt tro det själv.
Det var så att som alla som läser min blogg vet så är jag ett ganska stort fan av Bastille och har velat se dom sen jag fick veta att dom skulle komma till Sverige. Det har varit väldigt tveksamt till om vi fått gå eller inte. Och igår (tror jag) så erbjöd sig Julias pappa att köra och hämta oss. Och då tänkte jag titta efter biljetter idag. Och då.. möts jag av "Slutsålt". Jag vart så grymt besviken att jag nästan började gråta (TÖNT.)
Då.. hittade jag något intressant. Jo konserten hade bytt plats för att det var många som frågade efter fler biljetter... detta var inte heller igenom ett panoramafönster som förra stället var. Detta var inte heller på en nattklubb.... och biljetter fanns kvar.. Så.. jag och mamma beställde biljetter till oss alla 3. OCH VI SKA SE BASTILLE I NOVEMBER OCH JAG KAN INTE ENS FÖRSTÅ ATT DET ÄR SANT. SÅ OVERKLIGT OCH OOOOH HERREGUUUD.
Dan you little shit <3
Känns inte ens verkligt.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: