Friluftsdag

Hallo alla barn och inte barn!
Idag hade vi friluftsdag, vi var i en skog.. och vi skulle orientera, typ "ett avslut" på orienteringstemat som vi haft.. typ i alla fall haha. På morgonen var den TVÅ MINUS när jag gick upp?! DET VAR FROST UTE?!?!?! 
Herregud. Men ja, jag frös ihjäl på vägen till bussen, sen frös jag innan själva "orienteringen" började. Sen frös jag under orienteringen. Jag och Julia sprang över ett fält tidigt på morgonen så frosten hade liksom börjat smälta, så vi var blöta enda upp till knäna typ? KALLT. Sen när vi väl var klara och kom tillbaka så var vi dyngsura och hungriga haha. Så vi åt plättar och ställde oss vid en eld tills allt började igen. Och då SPRANG vi en tipspromenad, vi kutade typ hela vägen.. och jag kanske möjligtvis ramlade lite så att jag fick ont i benet så det räcker och blir över haha. Fast på något sätt var dagen ganska lyckad ändå haha! Vi grillade pinnbröd också, det smakade ingenting? Men ja, efter skolan så drack vi latte och tittade på 2 filmer så det var ganska mysigt faktiskt :D <3 Och BASTILLEBILJETTERNA KOM IDAG OCH JAG DOOOOOOG OCH JULIA DOOOG OCH AA.
I can't even handle it right now!
Eld! Eld var min bästa vän idag haha.... :'D
Och titta här... REN PERFEKTION.
Woooaaaah vi ska se honom.... det har jag inte insett ännu. :o
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: