För mycket!

Hej människor!
Jag har som dom flesta säkert redan märkt inte hunnit blogga. Men det känns som att vi får läxor kastade i ansiktet på oss hela tiden! Vi har SO, No, Svenska, Spanska och Engelska! Usch jag är stressad.
Men jag tycker ändå att veckan har gått snabbt. I helgen ska jag och mina frändos ut och stjärnskåda till ett skolprojekt, det ska bli ganska intressant faktiskt! Och sen ska jag och Julia gå på stan :D Köpa lite nytt till garderoben kanske? På tal om inget så är ju jag så sjukt duktig så jag och Julia har börjat springa. Första dagen gick vi typ 95% av varvet haha men idag så sprang vi faktiskt! #stolt
Förresten! Någon av er människor som har uppdaterat till IOS 7 på era iphones? Jag gjorde det idag, och jag måste faktiskt säga att jag är sjuuukt nöjd! Älskar den nya uppdateringen och alla funktioner.
Vädligt ful och dålig bild men jag har inte orkat fota något..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: