10 Saker.. :D

 
10 saker du vill göra innan du dör: Resa till alla delstater i USA. Vara Au pair. Skriva en egen bok. Åka till en flygplats och ta första bästa plan till någon okänd destination. Bli fotograf. Lära mig piano. Smaka allt på Starbucks. Bo i L.A. Ha en känd blogg.
 
9 saker om dig själv: Jag har haft fobi för Zombies enda tills jag började kolla på The walking dead (HAHAH).
Jag är otroligt sjukt rädd för spindlar. När jag hittar en låt som jag gillar så lyssnar jag alltid sönder den! Jag hatar fisk. Jag gillar inte Cola. Jag är beroende av kaffe latte. Min dröm är att bli fotograf. Jag älskar regn.
Jag tittade alla säsonger av TWD på minde än en vecka.
 
 8 sätt att vinna ditt hjärta på: Vara snäll, omtänksam, rolig, gilla bra musik, gilla att bara sitta och kolla på film, ha bra klädstil, se ut som Dan smith (HAHA) och vara söt och mysig :D
 
7 kändisar du tycker är snygga: Dan Smith, Robert Pattinson, Beau mirchoff, Joshua anthony brand, Finn Harries (Om det räknas hahah) Jensen Ackles och Max irons! (Finns fleeer >:D )
 
6 saker du köpt den senaste månaden: Hårinpackning. Tröjor, jeans, mössa, läppstift och underkläder!
 
5 sätt att få dig le/skratta: När folk gör bort sig (hahaha så elak jag är), dåliga vines, när andra skrattar, alltså jag skrattar åt det mesta.. så ja.. spontana saker i vardagen :'D
 
4 gamla favoritlåtar: Tonight Tonight - Hot chelle rae, I'm Blue Eiffel 65??? , Dragostea Din tei - O Zone (HAHAHA) och Dance with somebody - Mando Diao 
 
3 saker du ofta grubblar på: Vad jag vill gå för linje på gymnasiet, varför saker är som det är.. och vad som finns utanför universum (ahaha)
 
2 saker du aldrig skulle vilja göra: bo helt ensam hela livet! (jag skulle dö eftersom att jag är så lättskrämd haha) och förlora någon i familjen!
 
1 sak du vill ha: En egen Mac!
 
................
Detta var faktiskt sjukt svårt att komma på haha!
Taget ifrån Julias blogg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: