1 September

Hejsan! Idag är det 1 September som dom flesta kanske har lagt märke till. Jag tycker att det är både sorgligt men kul på samma gång, sommaren har försvunnit så fort! Det känns som att det var nyss man kunde gå omkring i shorts utan att frysa ihjäl. När jag går upp på morgonen är det oftast bara 6 grader ute. Med hösten kommer också fina färger, mysiga mössor och andra bra saker! Men en sjukt dålig sak med hösten är att jag alltid är sjuk! Jag är lite halvsjuk redan nu, jag har mått dåligt sen igår, ont i halsen, fryser och mår sådär som man gör när man är sjuk. Inte kul alls. Men jag ska nog försöka mig till skolan imorgon ändå!
Idag gjorde jag om i mitt rum lite, satte in min klädhängare och lite sånt. Det kommer bilder på det imorgon. Jag fick också ett par strumpor ifrån American apparel av min bror som var i stockholm! Sjukt glad!
Nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig :D Godnatt <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: