Design

Hej! 
Det blev en ny design trots allt. Lite annorlunda mot det jag brukar göra kanske, men jao.
Det började med att jag hade insperation, bestämde mått osv. Gjorde en header och skulle sätta in den på bloggen.. men då märkte jag den lilla detaljen att måtten var helt feel! Det skulle vara något med 900 men jag råkade ta 700 istället haha! Vilken klant jag är. Sen när jag skulle ändra lite i menyerna hände något oväntat, alla länkar i menyn flyttades runt och det blev punkter framför och allt vad som hände! Jag fick verkligen inte till det vad jag än gjorde. Jag bad min mamma om hjälp och med lite arbete lyckades hon fixa det! Min mamma är min hjälte haha, jag hade på riktigt lust att ta bort hela bloggen.. inte alls överdrivet ellet så? (feel that sarkasm)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: