I can feel the draw, i can feel it pulling me back.

Halloo igen!
Tisdag idag då, det känns som att dagarna passerar utan att jag ens märker något, ena dagen är det måndag och sen är det helt plötligt fredag utan att jag ens har hunnit reagera. Både bra och dåligt.
Det händer ju en del roliga saker den närmaste tiden som jag skrivit ett antal gånger innan, det är så bra att ha saker att se fram emot! Då har man liksom en anledning till att gå upp varje morgon och överleva alla veckor!
Tillexempel så fyller Linnéa år på Måndag? det är ju inte direkt så att man fyller år varje dag haha. Sen är det Halloween och då planerar vi lite stuff.. :D Och efter det är det ju inte långt kvar till dagen jag, Linnéa och Julia längtar efter! Dagen vi ska se Bastille! Jag börjar nästan gråta bara av att tänka på det herreguud! Dom har ju gjort och ska göra lite nya låtar, vissa har dom redan spelat på konserter men inte släppt ännu, tillexempel The draw, en bit ur den är med i rubriken haha.
Sen fyller jag ju år också, 15 år lite sådär efter alla andra haha. Och sen är det ju Julafton också haha!
Och nu helt sådär bara poff tänker jag byta samtalsämne. Jag gjorde en blomkrans med rosor här om dagen som jag tänkte visa idag! Så här är två bilder på den!
 
Inte för att det kanske är säsong för kransar men jag gillar den faktiskt! Den är söt :D Och enkel att göra också för den delen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: