Det regnar som om det aldrig har regnat ♥

Hejsan människor ♥ Hemma från skolan idag då, jag hade/har ont i magen och då kände jag mig inte så taggad på idrott och sånt. När jag vaknade i morse klockan 06.05 ganska exakt så hörde jag regnet smattra mot fönstret, det är så mysigt att höra det ljudet. När mamma hade sjukanmält mig så somnade jag om. När jag vaknade igen åt jag frukost och drack Blueberry muffin-te som varenda annan dag i veckan typ? Jag har snart inga påsar kvar! Andra avsnittet i TWD hade kommit ut imorse också så jag tittade på det, sjukt bra är det! Jag ska plugga lite till vårat geografitest som vi har på Torsdag hade jag tänkt, men det är så sjukt tråkigt..men det måste ju göras. Jag hoppas också att min bok kommer idag! Jag vill ju ha den haha.. sitta och läsa i höstmörket. Imorgon ska jag, Linnéa och Julia till en affär i stan som heter Partaj och köpa lite stuff till våra Halloweenplaner. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: