9 Oktober

Hej folk som faktiskt läser min blogg!
Jag tänkte skriva lite om min dag, jag har faktiskt inte gjort så mycket, tagit fler blodprov och så har jag halvstädat mitt rum (höhö).
Jag fastnade i The mortal instruments och Amerian Horror story.. wups! Sen har jag ju bloggat 3 inlägg eller något idag? Ganska stolt ändå haha, vissa dagar hinner jag ju inte ens skriva.
Jag har pluggat Spanska också, och jag tycker att Guapo är ett fint ord haha.
På tal om ingenting så blev jag lite halvt deppig förut, jag hade fått för mig att det var torsdag idag, så jag tänkte att YES fredag imorgon! Sen insåg jag att det faktiskt är torsdag imorgon.. buhuuu!
Förresten så har Julia fått mig att gilla en låt.. Pumped up kicks haha! Men den är faktiskt bra ju.
Alltså det känns som att den här månaden och November kommer att bli bra månader! Jag är glad och sånt! 
Men det är ju lite roliga saker som händer!
♥ Halloween ♥ Bastille ♥ Födelsedag osv.. 
På tal om roliga saker så ska jag och mamma åka och kolla ny lampskärm och ett nytt bäddset till mig någon dag, imorgon tror jag mamma sa! Men vi får väl se! Nu ska jag faktiskt nörda Ameican Horror story! Ha det bra ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: